Izba Bawełny w Gdyni objęła patronatem honorowym 3 wydarzenia organizowane przez PROMEDIA w 2025 r.

Szanowni Państwo,

Izba Bawełny w Gdyni objęła patronatem honorowym trzy wydarzenia organizowane przez członka stowarzyszonego Izby – firmę PROMEDIA Jerzy Osika:

13.05.2025 – Cross-Border E-commerce

17.09.2025 – Fashion Business Congress

20.11.2025 – E-commerce B2B

 

Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross Border E-commerce w Sound Garden Hotel w Warszawie. Udział dla firm produkcyjnych i handlowych jest bezpłatny! Serdecznie Zachęcamy do wzięcia udziału wszystkich zainteresowanych. Z udziału w konferencji Cross-Border E-commerce skorzystają najbardziej firmy, które chcą zwiększyć sprzedaż online na rynkach zagranicznych.

 

Konferencja Cross-Border E-commerce adresowana jest zwłaszcza do:

  • dyrektorów i specjalistów e-commerce
  • menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu
  • prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych

 

 

Cross-Border E-commerce 2025: Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych

Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross-Border E-commerce – najważniejsze wydarzenie poświęcone sprzedaży internetowej na międzynarodowych rynkach. To świetna okazja, by zyskać nowe pomysły i poznać najnowsze rozwiązania pomocne w realizacji efektywnych działań eksportowych. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zarówno dla producentów, jak i dla firm handlowych. Ze względu na limitowaną liczbę miejsc warto wcześniej skorzystać z rejestracji na stronie wydarzenia.

 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Uczestnicząc w wydarzeniu zyskasz nowe pomysły na e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów, jak też skorzystasz z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych. Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej na zagranicznych rynkach i wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami wydarzenia.

 

Czego się dowiesz podczas prelekcji?

Dzięki udziałowi w inspirujących wykładach, prowadzonych przez ekspertów – praktyków, stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce, dopasujesz swoje działania sprzedażowe i marketingowe do specyfiki różnych rynków, poznasz najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą i dowiesz się, jak ich uniknąć. Wykorzystasz też najnowsze technologie pomocne w ekspansji międzynarodowej i unikniesz pułapek wynikających z różnych przepisów prawnych na poszczególnych rynkach.

 

A oto szczegółowy program wykładów, w trzech odsłonach.

Na dobry start:

  • „Najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą – jak ich uniknąć?” – Renata Gerlach, Head of Sales, AtomStore
  • „Technologiczne elementy sprzedaży cross-border” – Sławomir Spyra, Head of Commucication, merce.com
  • „Crossborder to nie tylko tłumaczenia. Jak zbudować spójny ekosystem technologiczny dla sprzedaży globalnej?” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode, Marek Kich, CEO Satisfly
  • „Obraz, który sprzedaje wszędzie: Strategie fotografii produktowej w międzynarodowej ekspansji e-commerce” – Kamil Czaja, CEO & Founder Gopackshot.com

 

W centrum uwagi:

  • „Co wiesz o rynkach, na których sprzedajesz? Jak dostosowanie do oczekiwań lokalnych klientów zwiększa konwersję w cross-border?” – Szymon Wcisło, CEO Romania Express
  • „Chorwaci cenią polskie e-sklepy. Sprawdź, jak rozwinąć w Chorwacji swój e-commerce”. -Paweł Banach, Business Development Manager, Packeta
  • „Prawo e-commerce w praktyce: Jak sprzedawać globalnie i zgodnie z regulacjami. Case studies”. – Marcin Tomczak, CEO & Founder E-commerce legal
  • „Technologie, które skalują się razem z Tobą – jak wybrać platformę e-commerce na rynki zagraniczne”. – Damian Sinior Head of Growth, Strix
  • „Dobrze naoliwiony silnik ekspansji zagranicznej, czyli jak performance marketing staje się motorem napędowym sprzedaży w procesie exportowym”. – Andrzej Brandt, Performance Marketing Director, numbers & intuition

 

Wielki finał:

  • „Konfiguratory produktów w cross border = game changer w sprzedaży zagranicznej”. – Błażej Łukomski, CEO Hummerce&Best.net
  • „Blaski i cienie sprzedaży na Amazon”. – Tomasz Jankowski – Założyciel i CEO Go2Market Sp. z o.o.
  • „Jak skutecznie zarządzać walutami i zwiększyć zyski w cross-border ecommerce”.- Piotr Bobiński, Key Account Director E-commerce, Ebury
  • „Biznesowe KPI w cross-border e-commerce: Jak mierzyć sukces technologii na różnych rynkach” – Krzysztof Abram, CEO Gate-Software

 

Po konferencji uczestnicy otrzymają od organizatora prezentacje, na których udostepnienie prelegenci wyrażą zgodę.

 

Z kim warto porozmawiać podczas wydarzenia?

Podczas konferencji możesz spotkać się z wykładowcami, jak też skorzystać z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych firm: Pryzmat Media, AtomStore, merce, Ergonode, GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply. Strefa networkingu będzie też okazją do nawiązania relacji i wymiany doświadczeń z uczestnikami z firm takich, jak Twoja.

 

Dołącz do Cross-Border E-commerce 2025!

Dowiedz się więcej o konferencji i dołącz do wydarzenia – odwiedź stronę: www.crossborder.edu.pl

 

Organizator: Promedia Jerzy Osika.

Partnerzy Główni: Pryzmat Media, Atomstore, Merce, Ergonode,

Partnerzy Strategiczni: GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply.

Patroni Honorowi: Polska Izba Handlu, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA, Polska Izba Budownictwa, Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów, PIOT, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Izba Bawełny w Gdyni, Itro.

Patroni Medialni: E-commerce w praktyce, Marketer+, Ambiente.info.pl, Fashionbusiness.pl

 

Podczas Cross-Border E-commerce zyskasz m.in nowe pomysły za e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów czy nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej. Zdobyta wiedza pozwoli na stworzenie skutecznej strategii cross-border e-commerce i dopasowania działań sprzedażowych i marketingowych do specyfiki różnych rynków.

Polecamy także regularnie odwiedzać stronę FASHIONBUSINESS.pl by na bieżąco zapoznawać się z informacjami o szczegółach kolejnych wydarzeń.

 

© Copyright - Izba bawełny