
Szanowni Państwo,
Izba Bawełny w Gdyni objęła patronatem honorowym trzy wydarzenia organizowane przez członka stowarzyszonego Izby – firmę PROMEDIA Jerzy Osika:
13.05.2025 – Cross-Border E-commerce
17.09.2025 – Fashion Business Congress
20.11.2025 – E-commerce B2B
Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross Border E-commerce w Sound Garden Hotel w Warszawie. Udział dla firm produkcyjnych i handlowych jest bezpłatny! Serdecznie Zachęcamy do wzięcia udziału wszystkich zainteresowanych. Z udziału w konferencji Cross-Border E-commerce skorzystają najbardziej firmy, które chcą zwiększyć sprzedaż online na rynkach zagranicznych.
Konferencja Cross-Border E-commerce adresowana jest zwłaszcza do:
- dyrektorów i specjalistów e-commerce
- menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu
- prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych
Cross-Border E-commerce 2025: Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych
Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross-Border E-commerce – najważniejsze wydarzenie poświęcone sprzedaży internetowej na międzynarodowych rynkach. To świetna okazja, by zyskać nowe pomysły i poznać najnowsze rozwiązania pomocne w realizacji efektywnych działań eksportowych. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zarówno dla producentów, jak i dla firm handlowych. Ze względu na limitowaną liczbę miejsc warto wcześniej skorzystać z rejestracji na stronie wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Uczestnicząc w wydarzeniu zyskasz nowe pomysły na e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów, jak też skorzystasz z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych. Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej na zagranicznych rynkach i wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami wydarzenia.
Czego się dowiesz podczas prelekcji?
Dzięki udziałowi w inspirujących wykładach, prowadzonych przez ekspertów – praktyków, stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce, dopasujesz swoje działania sprzedażowe i marketingowe do specyfiki różnych rynków, poznasz najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą i dowiesz się, jak ich uniknąć. Wykorzystasz też najnowsze technologie pomocne w ekspansji międzynarodowej i unikniesz pułapek wynikających z różnych przepisów prawnych na poszczególnych rynkach.
A oto szczegółowy program wykładów, w trzech odsłonach.
Na dobry start:
- „Najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą – jak ich uniknąć?” – Renata Gerlach, Head of Sales, AtomStore
- „Technologiczne elementy sprzedaży cross-border” – Sławomir Spyra, Head of Commucication, merce.com
- „Crossborder to nie tylko tłumaczenia. Jak zbudować spójny ekosystem technologiczny dla sprzedaży globalnej?” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode, Marek Kich, CEO Satisfly
- „Obraz, który sprzedaje wszędzie: Strategie fotografii produktowej w międzynarodowej ekspansji e-commerce” – Kamil Czaja, CEO & Founder Gopackshot.com
W centrum uwagi:
- „Co wiesz o rynkach, na których sprzedajesz? Jak dostosowanie do oczekiwań lokalnych klientów zwiększa konwersję w cross-border?” – Szymon Wcisło, CEO Romania Express
- „Chorwaci cenią polskie e-sklepy. Sprawdź, jak rozwinąć w Chorwacji swój e-commerce”. -Paweł Banach, Business Development Manager, Packeta
- „Prawo e-commerce w praktyce: Jak sprzedawać globalnie i zgodnie z regulacjami. Case studies”. – Marcin Tomczak, CEO & Founder E-commerce legal
- „Technologie, które skalują się razem z Tobą – jak wybrać platformę e-commerce na rynki zagraniczne”. – Damian Sinior Head of Growth, Strix
- „Dobrze naoliwiony silnik ekspansji zagranicznej, czyli jak performance marketing staje się motorem napędowym sprzedaży w procesie exportowym”. – Andrzej Brandt, Performance Marketing Director, numbers & intuition
Wielki finał:
- „Konfiguratory produktów w cross border = game changer w sprzedaży zagranicznej”. – Błażej Łukomski, CEO Hummerce&Best.net
- „Blaski i cienie sprzedaży na Amazon”. – Tomasz Jankowski – Założyciel i CEO Go2Market Sp. z o.o.
- „Jak skutecznie zarządzać walutami i zwiększyć zyski w cross-border ecommerce”.- Piotr Bobiński, Key Account Director E-commerce, Ebury
- „Biznesowe KPI w cross-border e-commerce: Jak mierzyć sukces technologii na różnych rynkach” – Krzysztof Abram, CEO Gate-Software
Po konferencji uczestnicy otrzymają od organizatora prezentacje, na których udostepnienie prelegenci wyrażą zgodę.
Z kim warto porozmawiać podczas wydarzenia?
Podczas konferencji możesz spotkać się z wykładowcami, jak też skorzystać z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych firm: Pryzmat Media, AtomStore, merce, Ergonode, GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply. Strefa networkingu będzie też okazją do nawiązania relacji i wymiany doświadczeń z uczestnikami z firm takich, jak Twoja.
Dołącz do Cross-Border E-commerce 2025!
Dowiedz się więcej o konferencji i dołącz do wydarzenia – odwiedź stronę: www.crossborder.edu.pl
Organizator: Promedia Jerzy Osika.
Partnerzy Główni: Pryzmat Media, Atomstore, Merce, Ergonode,
Partnerzy Strategiczni: GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply.
Patroni Honorowi: Polska Izba Handlu, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA, Polska Izba Budownictwa, Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów, PIOT, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Izba Bawełny w Gdyni, Itro.
Patroni Medialni: E-commerce w praktyce, Marketer+, Ambiente.info.pl, Fashionbusiness.pl
Podczas Cross-Border E-commerce zyskasz m.in nowe pomysły za e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów czy nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej. Zdobyta wiedza pozwoli na stworzenie skutecznej strategii cross-border e-commerce i dopasowania działań sprzedażowych i marketingowych do specyfiki różnych rynków.
Polecamy także regularnie odwiedzać stronę FASHIONBUSINESS.pl by na bieżąco zapoznawać się z informacjami o szczegółach kolejnych wydarzeń.